Kes ma olen?

"Tahan muuta maailma kohaks, kus iga ettevõtja saab keskenduda sellele, mida ta päriselt armastab!"

Mina olen Anna Maria –  ettevõtja, tütar, kaksikõde, elukaaslane, endine ripsmetehnik, praegune virtuaalne assistent. Olen 8 aasta jooksul ettevõtjana kogenud, kuidas igapäevased ülesanded võivad varjutada tõelise kire.

Armastasin enda tööd ripsmetehnikuna, kuid minu tööpäevad ei lõppenud, kui salongi ukse enda järel sulgesin, vaid algasid turundaja, raamatupidaja, administraatorina kodukontoris. Lõpuks ei olnud enam vahet, mis päev või kell oli, minu töö oligi minu elu!

Kui leidsin end lõpuks läbipõlenuna, ärevuse ja depressiooniga võitlemas, teadsin, et on aeg muuta suunda. Lahkusin “päeva pealt” töölt ja alustasin õpinguid virtuaalseassistendina…ja siin ma nüüd olen, soovides aidata teisi ettevõtjaid, et keegi ei peaks läbi käima sarnast teekonda.

Pakun tuge erinevate teenuste kaudu, olgu selleks disainitööd, administratiivsed tööd, kodu- või maandumislehtede tegemine, aidates ettevõtjal keskenduda just sellele, mis talle kõige rohkem meeldib!

Õpingud ja eneseareng​

Õppimisel ja enesearengul on minu elus oluline roll, mis tähendab, et olen pidevalt ennast täiendamas mentorluse, koolituste ja täiendõpetega. Ka hetkel olen õppimas virtuaalassistendi täienõppes.

Mida arvavad minu kliendid?​

Kõige parem tagasiside peegeldub kliendi naeratuses ja rahulolus.  Iga kord, kui olen saanud aidata, olen saavutan eesmärgi! Siin on mõned lood neist, kes on seda teekonda juba minu abil läbinud.

Oled valmis muutuseks?​

Kirjuta mulle aadressil info@annamaria.ee või kasuta kontaktivormi – räägime koostööst, mis annab sulle rohkem aega ja vabadust!

Virtuaalne assistent on iseseisev ettevõtja, kes pakub oma klientidele kaugtööna erinevaid tugiteenuseid. Virtuaalsed assistendid töötavad tavaliselt kodukontorist ja suhtlevad klientidega e-posti, telefoni või videokõne teel. Teenused on väga laialdased:

  • Sekretäri- ja assistenditööd, näiteks e-posti haldamine, kohtumiste kokkuleppimine, reisikorraldus.
  • Administratiivseid ülesandeid, näiteks andmete sisestamine, dokumentide haldamine.
  • Loomingulised ülesanded, näiteks kirjutamine, tõlkimine, disain, sotsiaalmeedia haldamine.
  • Tehnilisi ülesandeid, näiteks veebilehe loomine ja haldamine.

Loe lähemalt teenuste kohta SIIT!

Virtuaalse assistendi teenuse hinnad võivad varieeruda sõltuvalt konkreetsetest vajadustest. Üldiselt jäävad teenuse hinnad vahemikus 20-50 eurot tunnis. Täpsema hinnapakkumise saamiseks soovitan võtta ühendust minuga, et arutada individuaalseid soove ja eelarvet.

Hinnakirjaga saad tutvuda SIIN!

Jah, virtuaalse assistendi teenus on saadaval lühiajaliste projektide jaoks või ühekordsete ülesannete korraldamiseks. Täpsemate üksikasjade saamiseks või konkreetse projekti kohta arutamiseks võtke otse ühendust.

Assistendi teenus sobib nii ettevõtetele kui ka eraisikutele, pakkudes personaalset abi vastavalt vajadustele. Virtuaalne assistent saab aidata eraisikut erinevate ülesannetega, sealhulgas ajajuhtimine, sotsiaalmeedia haldus, ürituste korraldamine.

Tutvu kodulehega, küsi soovitusi sõpradelt, teistelt ettevõtjatelt või lepi kokku tasuta konsultatsioon. Nii konsultatsiooni, kui ka soodsama prooviperioodi ajal saame mõlemad tunnetuse, kuidas meie koostöö toimida võiks ka edaspidiselt.

Scroll to Top